Lang vliegen en veel selfies - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jules-Siem-Giedo Verstappen-Hillekens-Evers - WaarBenJij.nu Lang vliegen en veel selfies - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jules-Siem-Giedo Verstappen-Hillekens-Evers - WaarBenJij.nu

Lang vliegen en veel selfies

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules-Siem-Giedo

07 Januari 2014 | Taiwan, Taipei

Het is volgens china airlines nog 1.20 uur naar onze tussenstop in bangkok en ik vind het een mooi moment om een stukje voor jullie te schrijven. Althans, voor jullie. Ik schrijf dit voornamelijk uit ellende: mijn benen zijn gewoonweg te lang voor dit chinese onding en na 10 uur vliegen, 2 films, een paar uur muziek, wat tijdschriften en een aantal hopeloze pogingen tot slapen heb ik wel zin om een potje te mokken.
Nu we bangkok naderen kan ik ook zeggen met welk volwassen gezelschap ik aan deze reis ben begonnen aangezien we met z'n drieën meer hebben gezeurd dan de kinderen in het vliegtuig wat ik een jaar of 6 schat.
Ik zie op mijn telefoon dat het even over half 12 is in nederland, wat inhoudt dat hier net de ochtendklok van half 7 heeft geslagen. Ik verwacht dan ook elk moment de tweede zonsopgang wat we mee gaan maken in een tijdsbestek van minder dan 24 uur.
Vanuit bangkok vliegen we voor onze laatse tussenstop naar taipei waarna we rond 11.20 uur lokale tijd in sydney zullen aankomen en onze reis pas echt kan beginnen. Ik verwacht dan ook dat ik jullie in de volgende post een stuk enthousiaster nieuws kan brengen.
Ik hoop wel nog een leuke selfie toe te kunnen voegen maar dit is als de techniek het toelaat.

Groetjes uit bangkok!

  • 07 Januari 2014 - 08:39

    Miriam:

    Hahahahaha ig ken ut mig laevendig veurstelle det gezeiver van ug. Maar geur mot maar dinke det is zo vergaete as geur dao ziet.
    Nog uhn (prettige) vlucht en ig ken neet wachte op ut volgend berichtje
    groetjes xxx

  • 07 Januari 2014 - 09:29

    Ans:

    Daag jonges......

    Sjiek om noe al 2 leuke verhaole te laeze. Zeker auch omdet het thoesfront mit uch mitreist. Sjtrakkes in Taipei gaot geur mer ns lekker de bein sjtrekke!! Den zit geur uch stieve bein zoe weer vergaete.
    Groetjes xxx




  • 07 Januari 2014 - 15:48

    Wilma En Harrie:

    Ha jonges,
    Sjoen om dees twieje versjlage te laeze. Ja, Jules, noe wets se ens wat dien elders, de elders van Guido en veur in ut dageliks laeve mit make. Veur haope det geur uch bein nag kent ontsjpanne en de res auch netuurlik. Zon sjtief gevuel is toch auch neet alles, he. Waas ut mit de telefoon nag neet gelok Siem ? Merr det kump waal good. Veur ein paar pinda's ken se vuul score............Haopelik...........
    Veur kieke al weer oet nao ut volgende versjlaag. Nag eine goeije reis en toet sjriefs............xxx

  • 07 Januari 2014 - 17:46

    Noud En Bianca:

    Hey mannen! Die Aziatische vliegmaatschappijen zijn allemaal hetzelfde wat betreft beenruimte, een exit-seat is dus sterk aan te raden! Geniet van deze reis, af en toe wat zeuren mag natuurlijk wel... Ik ben benieuwd wat er allemaal op jullie pad komt, en ik denk jullie zelf nog het meest! Ik blijf de verhalen volgen! Groetjes Noud en Bianca

  • 07 Januari 2014 - 23:52

    Truus:

    Hallo jongens, wat een leuk berichtje. Wij hopen dat er nog veel volgen zodat wij mee kunnen genieten.
    Het is hier nu bijna 24.00 uur en heb net op de vlucht route gezien dat jullie boven Australie vliegen. Nog even vol houden dus. Groeten van Thijs , Joost en Truus. Welterusten

  • 08 Januari 2014 - 09:03

    Opa Pierre :

    Hallo boys ik hoor dat jullie reis goed verlopen is en dat jullie goed zijn aan gekomen ook klagen jullie dat alles stijf is geworden maar dat is helemaal niet erg er zal nog wel meer stijf worden maar daar klagen jullie niet over,verder hoop ik dat jullie de tijd van je leven zult meemaken en dat je er van genieten zult
    Veel groeten en veel plezier. Opa pierre

  • 10 Januari 2014 - 18:56

    Jvdb:

    Ik verheug me al op het reisverslag van de derde wereldreiziger!
    Als deze ook maar enigszins het niveau hebben van zijn stageverslagen, staat ons nog wat te wachten.

  • 21 Januari 2014 - 12:24

    Tante Fien:

    Hoi Jules, prachtig wat jullie allemaal doen, geniet er van! Ik wacht op het volgende berichtje.groetjes Fien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules-Siem-Giedo

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1170
Totaal aantal bezoekers 28676

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Nieuw-Zeeland

06 Januari 2014 - 10 Juni 2014

Down Under.

Landen bezocht: